اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۴۹۲

هشدار به دارندگان پروانه کسب از اتحادیه رستوران

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ , بازدید: ۱۶۷۱
همکار محترم مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشید ،در صورت مراجعه افراد مشکوک در اسرع وقت به اتحادیه رستوران و یا پلیس اطلاع رسانی نمایید.

همکاران گرامی به اطلاع می رساند:

بعضا افراد سودجو و فرست طلب با جعل عناوینی نظیر بازرس اتحادیه ،مامور،تعزیرات و... با مراجعه به اصناف مبادرت به اخاذی از افراد صنفی می نمایند.

در مرتبه های مختلف در خبررسانی های متعدد در سایت اتحادیه رستوران اطلاع رسانی به شما عزیزان گردیده است تا ضمن هوشیاری در صورت مراجعه افراد مشکوک ،فاقد کارت شناسایی وحکم ماموریت و همچنین داشتن خواسته های نابجا مراتب را در اسرع وقت به اتحادیه رستوران و یا پلیس گزارش نمایید تا اقدامات لازم در این خصوص اعلام گردد.

یاد اوری می گردد: بازرسین اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران  مجهز به کارت شناسایی معتبر هستند و شما می توانید جهت استعلام  کارت بازرسی با شماره  09121076099   روابط عمومی اتحادیه رستوران در هر زمانی تماس حاصل فرمایید.

معاونت نظارت بر اماکن عمومی پاوا فاتب با ارسال اطلاعیه به این اتحادیه جهت اطلاع رسانی به دارندگان پروانه کسب اتحادیه رستوران نیز اعلام کرد: در راستای اقدامات صیانتی و جلوگیری از سوء استفاده های  احتمالی کلیه بازدید های کنترلی ،نظارتی  و کارشناسی انتظامی از صنوف توسط کارکنان  این معاونت  و اماکن پایگاه های تابعه پاوا با لباس فرم فصل انجام می پذیرد و کارشناسان تحت امر نیز دارای کارت شناسایی معتبر و حکم ماموریت می باشند.

 

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016